Najave za City

girl-info

Prijava






Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.

Servisne informacije

poster_1.jpg   Radar - INFO
  Lokacije radara
  na području Ogulina

poster_2.jpg   Vremenska prognoza
  Kakvo nas vrijeme
  očekuje...


poster_3.jpg   Stanje na cestama
  Stanje na cestama
  i obavijesti iz HAK-a


poster_4.jpg   HEP-info
  Isključenja električne
  energije - Ogulin

poster_5.jpg   Tražite posao?
  Poslovi na području
  Ogulina i županije
.

horoskop.jpg   HOROSKOP
  Pročitajte što vam
  zvijezde donose..
.

Vic dana



Šta ispadne kad sastaviš: Muju, Hasu, zeca, medu i Pericu?
- Dobar vic!




 Svađaju se muž i žena za stolom.
Muž udari po stolu i pita:
- "Tko je ovdje gazda u kući?"
Žena ga pljusne, a on kaže:
- "Pa samo sam pitao." 





Najbolji ulet:
Dolaziš do cure i diveći se rukom prolaziš po rukavu njezine majice...i pitaš:
- "Jel ovo oprano Perwolom?"  




Aljbanski sljobodni radio obaviještava sljušaoce da ne kupuju kazete od grupe SONY jer su PRAZNE! 




Jedan pijanica ulazi u kafić i viče:
- "Sretna nova godina svima vama."
- "Kako nova godina, tek je listopad!"
- "Listopad? Ubit će me žena, nikada se nisam vratio tako kasno!"

 

Chat

Zadnje poruka prije: 5 sati, 32 minuta
  • Tanja : Noc ljudi
  • mala : bok ljudi
  • Sabina : moze i sex ko plati 100000000 eurica :D
  • Sabina : a jel tko za ljubljenje
  • Sabina : ko je za cavrljanje
  • Sabina : vecer
  • tara : evo i mene,inaÄŤe nisam na chatu,pozdrav svima :D :D
  • franko : Tanja tebi pozdrav, vidim da si svako jutro ovde
  • franko : Dobro jutro svima
  • Tanja : Dobro jutro a slavljenicima sretan rodjendan !

Morate biti registrirani da bi mogli razgovarati na chatu!

Dah crnog vina
Ninoslav Musulin   
Subota, 11 Listopad 2008
ImageCrno vino, ali ne i bijelo, može smanjiti opasnost od bolesti raka pluća u bivših i sadašnjih pušača, pokazala je nova studija. Iako se često povezuje sa zdravijim životnim navikama, ovaj put su presudili sastojci. Vjerojatnost da pušači koji su pili najmanje jednu čašu crnog vina na dan obole od raka pluća bila je 60 posto manja nego za bivše ili sadašnje pušače koji nisu pili alkohol, utvrdili su dr. Chun Chao i kolege iz zdravstvene organizacije Kaiser Permanente u Pasadeni.

Bijelo vino, međutim, ne smanjuje rizik što znači da organizam štite sastojci crnog vina poput resveratrola i flavonoida, a ne zdraviji način života koji se povezuje s uživanjem vina, rekli su istraživači.

Studije koje su ispitivale odnos između raka pluća i konzumiranja alkohola imale su različite rezultate, napomenuli su istraživači u časopisu Cancer, Biomarkers and Prevention. Velik dio tih istraživanja u obzir nije uzimao čimbenike poput socioekonomskog statusa koji mogu utjecati i na navike u uživanju alkohola i rizik od raka pluća.

U toj su studiji Chao i njezini kolege obradile 84.170 muškaraca u dobi od 45 do 69 godina, korisnika zdravstvenog osiguranja Kaiser Permenentea. U razdoblju od 2000. do 2006. od raka pluća je oboljelo 210 sudionika studije.

Pošto su uračunali utjecaj godina, obrazovanja, prihoda, izloženost pasivnu pušenju i druge bitne čimbenike, istraživači su utvrdili da se opasnost od raka pluća postojano smanjivala s uživanjem crnog vina, s dva posto manjim rizikom sa svakom dodatnom čašom crnog vina na mjesec.

Za one koji su bili strastveni pušači smanjenje rizika bilo je još veće, odnosno četiri posto po čaši vina. (net.hr)
Komentari (0)Add Comment

Napišite komentar
Morate biti prijavljeni da biste mogli poslati komentar. Molimo vas da se registrirate ukoliko nemate već otvoren korisnički račun.

busy
 
« Prethodna   Sljedeća »

Foto-info

Apartman Nino, Bjelolasica, privatni smještaj
Anapurna_mali

HNB tečajna lista

Današnji tečaj kune
19.11.2008
Srednji
GBP GBP
1
8,476657
USD USD
1
5,654243
EUR EUR
1
7,127173
$
=
ogulin-info.com